קייטרינג לבת מצווה

בת מצווה הוא אירוע מרגש וחשוב עבור הילדה שלכם, ואתם רוצים לתת לה את הטוב ביותר – אירוע שבו היא תוכל לשמוח עם החברות והחברים שלה, יחד עם המשפחה. איך משלבים את הרצונות שלה עם שלכם?
תנו לנו לעזור לכם. לאנדיב יש ניסיון רב שנים בשירותי קייטרינג לבת מצווה. ביחד נבנה תפריט מגוון ומפנק שיתאים לתקציב שלכם, לאופי האירוע ולטעם האישי של כלת השמחה.

כל סוגי האירועים, לכל סוגי החוגגים

בין אם האירוע יתתקיים אצלכם בבית, באולם אירועים או בחיק הטבע, אנו ערוכים להגיע לכל מקום בארץ כדי לשמח את את בתכם והאורחים שלה. אנחנו קשובים לכם ופתוחים לשמוע כל בקשה או הצעה, ומבטיחים להעמיד לרשותכם תמיד את הניסיון שלנו, ברוח טובה ובחיוך.

"התגובות על האוכל היו מעולות"

זהו ציטוט מאחד ממכתבי התודה שקיבלנו, והלקוחות שלנו חוזרים ומדגישים עד כמה האורחים שלהם נהנו. וכשהאורחים נהנים, המארחים נהנים גם כן. אז ספרו לנו מה כלת בת המצווה אוהבת לאכול, ונרכיב את התפריט המושלם עבורכם, החל מסלטים רעננים, מנות פתיחה משעשעות-חיך, בשרים עסיסיים וקינוחים מושחתים. הכל כשר, טרי ומעורר תיאבון.

שירות מקצועי, אדיב ושמח

אנו מגיעים עם צוות מנוסה ומקפידים על דיוק בזמני ההגעה, ההקמה והפינוי, אסטתיקה ונקיון  ודואגים שהאירוע יתנהל בקצב שאתם בוחרים מבלי להתפשר על מקצועיות, טעמים נפלאים וחיוך. אנחנו זמינים לבקשות לפני האירוע ובמהלכו, ואנו נדאג שאתם והאורחים תצאו מרוצים ושבעים!.

מתלבטים לגבי אופי האירוע? סוג האוכל? אנחנו שמחים לעמוד לשירותכם בטלפון 052-8327840, התקשרו עכשיו להתייעצות ללא התחייבות.