קייטרינג לבר מצווה

הילד הגיע למצוות? תנו לנו לבנות לכם תפריט שישלב את רצונותיו עם הצרכים שלכם.

בשביל זה אנחנו כאן! לאנדיב יש שנים של ניסיון בשירותי קייטרינג לבר מצווה. יחד אתכם נרכיב תפריט עשיר ומגוון שיתאים לתקציב שלכם, לאופי האירוע ולטעם האישי של חתן השמחה.

מטעמים מכל הסוגים והסגנונות

עצרו לרגע וחשבו על המאכלים האהובים על חתן השמחה ועליכם. עכשיו דמיינו אותם ברמת הגימור הגבוהה ביותר, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, בהגשה מרהיבה ושובת עין.
אוהבים בשר? אנחנו מציעים לכם קייטרינג אסאדו – חגיגה של סטייקים על האש בסגנון דרום אמריקאי.

מעדיפים צורת הגשה אנינה וקלאסית? תתמוגגו ממאכלי פינגר פוד, ביס אחד מפנק ומענג שמשאיר טעם של עוד, ועוד, ועוד.. האפשרויות רבות, ולכם נותר רק להחליט. כמובן שכל המנות כשרות.

איפה שתבחרו, באופי ובתקציב שלכם

בין אם אתם עורכים את האירוע בבית הכנסת השכונתי, באולם אירועים או בחיק הטבע, אנו נגיע על מנת לשמח את חתן השמחה ואתכם. אנחנו ערוכים ומוכנים להיענות לכל בקשה שתעלו, וכל פניה שלכם תתקבל באוזן קשובה ובחיוך. אם יש לכם התלבטויות לגבי המשמעויות ההפקתיות והתקציביות של בר מצווה בשטח, נשמח להשיב על כל שאלותיכם.

שירות מקצועי, אדיב ושמח

אנו מגיעים עם הצוות המנוסה שלנו ומקפידים על דיוק בזמני ההגעה, ההקמה והפינוי, אסתטיקה וניקיון, ודואגים שהאירוע יתנהל בקצב שאתם בוחרים מבלי להתפשר על מקצועיות, טעמים נפלאים וחיוך. אנחנו זמינים לבקשות לפני האירוע ובמהלכו, ואנו נדאג שאתם והאורחים תצאו מרוצים ושבעים!

מתלבטים לגבי אופי האירוע? סוג האוכל? אנחנו שמחים לעמוד לשירותכם בטלפון 052-8327840, התקשרו עכשיו להתייעצות ללא התחייבות.

אנדיב קייטרינג פועל בכל הארץ, מדן ועד אילת.