קייטרינג על האש – לא מתפשרים על הבשר!

ארוחת "על האש" היא אחד הדברים הכי ישראליים שיש. כולנו מכירים את האווירה השמחה, ריחות הבשר המשכרים והטעם שמצליח לענג כל פעם מחדש.

בשר משובח על האש הוא אחד מאהבותינו הגדולות, ואנחנו לא מתפשרים על האיכות – כל קבבון וכל סטייק עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מה יש לאנדיב "על האש"?

"על האש" הוא מושג שכולל בתוכו מאכלים בשריים רבים. אנחנו מזמינים אתכם להפעיל את בלוטות הטעם ולהרכיב את התפריט שיגרום לחיך שלכם ושל אורחיכם את העונג הגדול ביותר. החל מאסאדו דרום אמריקאי ונקניקיות צ'וריסו עסיסיות, דרך קבבונים מתובלים להפליא ופרגיות מעוררות תיאבון ועד נתחים קלאסיים כמו אנטריקוט וסינטה, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב ומרשים של בשרים כשרים ומשמחי לבב אנוש.

ברביקיו בגן אירועים או גריל בחיק הטבע?

אין כמו סעודת בשרים דשנה ברוח בין הערביים הקלילה בחורשה או אל מול שקיעה על חוף הים. ואכן, חוגגים רבים מזמינים אותנו לערוך אירוע קייטרינג על האש בשטח, בגן או על חוף הים. יש לנו ניסיון רב בהפקת אירועים בטבע ונשמח להעמיד אותו לשירותכם.

ליד האש – מנות צמחוניות ותוספות

גם אם הזמנתם קייטרינג על האש, אין פירוש הדבר שאורחיכם הצמחוניים יחזרו הביתה רעבים. התפריט העשיר שלנו מציע מגוון רחב של מנות צמחוניות שאל מולן גם הקרניבור האדוק ביותר לא יישאר אדיש. יחד עם סלטים טריים וצבעוניים, התוספות המושקעות וסוגי הלחם הרבים, אף אחד לא יחוש מקופח. ואם במקרה יישאר לכם מקום בבטן אחרי כל זה, הקינוחים המפנקים שלנו ישלימו את החוויה.

אנדיב קייטרינג פועל בכל הארץ, מדן ועד אילת.

קיבלתם תיאבון? צרו איתנו קשר עכשיו בטלפון 052-8327840 לתיאום טעימות או לכל שאלה או בקשה.